2012-02-29

kutxi28: maketaren entrega

Proiektua zuzendu ondoren, azken momentuko zenbait aldaketa egin behar izan nituen, baina azkenean lortu nuen maketa bukatzea. Egur listoiak banatu, kola arrastoak lijatu, tamaina berrietara egokitzeko moztu, hautsitakoak ordezkatu eta dena berriz itsatsi. Bukatzerako ezin izan nituen kola arrastoak guztiz kendu eta makilen luzeerak ez zidan espero bezain ondo koinziditu baina tira, emaitzarekin nahiko gustora geratu nintzen. Neurriak ondo hartuta zeuden eta kartoizo plataformak kola erabiltzeko beharrik gabe sartzen ziren zutabeen artean.


Erabilerarekiko aldaketa nagusia plataforma mugikorren kokapenean dago, plataforma hauek gutxi gorabehera lehengo berdinak izango baitira baina albo batera mugituta. Honela, alboetan geratzen diren plataforma finkoen tamaina aldatuko da, tamaina ezberdinetako espazioak sortuz. Alde batean zabalak eta bestean estuagoak dira aktibitate ezberdinetara egokitzeko. 
          planta
Aldaketa honekin batera, solairuen eskalonamendua ere aldatu nuen, zabalagoak ziren plataformek altura handiagoa izan zezaten. Hortaz, alde bakoitzeko solairu kopurua ezberdina izango zen, behe solairuaz gain, alde estuan hiru solairu geratuko dira eta alde zabalean bi besterik ez. Aktibitateetan aukera ezberdinak izateko ere laguntzen du honek.

          Ezker eta eskuin ebaketak
Azken momentuko aldaketa estalkian egin nuen, argiaren sarrera hobetzeko baina inguruarekin hautsi gabe. Hasieran urak kale aldean biltzen ziren, baina honela argia ekialdetik sartzen zen soilik. Horregatik, estalkiaren zentzua aldatu nuen eguzki argia hegoaldetik sar zedin. Aldaketa honekin ordea, alde zaharreko etxeen estetikarekin apurtzen nuen, etxe hauek kalde aldera baitute estalki malda. Azkenean tarteko zerbait egitea erabaki nuen, aurreko aukeren konbinazio bat. Era honetan euri urak kale aldera eroriko ziren baina hegoaldeko eguzkitzapena aprobetxatuz.

          estalkia
Ondorengo argazkietan solairuek onartzen dituzten konfigurazio posible batzuk ikus daitezke, askoz gehiago izan badaitezke ere, noski:

          konfigurazio ezberdinak
Hemen maketaren beste argazki batzuk egitura gertuagotik ikustea ahalbidetzen dutenak:

          detaileak

Amaitzeko, maketaren bideo labur bat uzten dut, plataformen mugimendua ikusten dena:


No hay comentarios:

Publicar un comentario